Dat 37

14 oktober 2025 - Kokkola, Finland

Opgestaan en direct samen vertrokken met de fiets richting the espresso house! Hier konden we samen even gezellig zitten en hebben we een lekkere koffie en pumpkin chai latte gedronken🙈

IMG_9049

Daarna moest ik de grote winkels en supermarkten hier echt wel aan jasper tonen en we hebben zeker 2 uur rondgewandeld, which was very nice! 

IMG_9054

Thuis hebben we dan even een snack bordje gemaakt van onze boodschappen. En dan vertrokken we alweer met de fiets om ergens in de buurt te gaan wandelen.

IMG_9064IMG_9081

Het was echt megaaaa windy today, maar wel mooi herfst weer. We hebben doorheen de bossen gewandeld en daar vonden we ook enkele zelfgemaakte forten. 

IMG_4478IMG_9088IMG_9106

Ik heb ook een Moomin huisje gevonden!!! Iemand had in zijn tuin letterlijk zo een klein huisje ervan staan🙃

IMG_9120IMG_9123IMG_9424

Na de wandeling koelde het weer heel snel af en zijn we gauw opnieuw een koffietje gaan drinken in een café met een mooi uitzicht op het water.

IMG_9135IMG_9160

’s Avonds hebben we de spaghetti van papa gegeten, weeral super lekker en heel fijn om zelf niet te hoeven koken🙈

IMG_9162

En opnieuw gingen we deze avond met de fiets weg, we gingen richting de bossen om daar rond het water te gaan kijken naar het noorderlicht. Het was niet super fel deze avond, maar het was toch te zien:)

IMG_9178IMG_9166IMG_9170IMG_4508

Foto’s

2 Reacties

  1. Peter:
    15 oktober 2025
    Miss you 🥰
  2. Thaomy:
    21 oktober 2025
    Zooo tof! Love to see it 🤭