Dat 37
14 oktober 2025 - Kokkola, Finland
Opgestaan en direct samen vertrokken met de fiets richting the espresso house! Hier konden we samen even gezellig zitten en hebben we een lekkere koffie en pumpkin chai latte gedronken🙈
Daarna moest ik de grote winkels en supermarkten hier echt wel aan jasper tonen en we hebben zeker 2 uur rondgewandeld, which was very nice!
Thuis hebben we dan even een snack bordje gemaakt van onze boodschappen. En dan vertrokken we alweer met de fiets om ergens in de buurt te gaan wandelen.
Het was echt megaaaa windy today, maar wel mooi herfst weer. We hebben doorheen de bossen gewandeld en daar vonden we ook enkele zelfgemaakte forten.
Ik heb ook een Moomin huisje gevonden!!! Iemand had in zijn tuin letterlijk zo een klein huisje ervan staan🙃
Na de wandeling koelde het weer heel snel af en zijn we gauw opnieuw een koffietje gaan drinken in een café met een mooi uitzicht op het water.
’s Avonds hebben we de spaghetti van papa gegeten, weeral super lekker en heel fijn om zelf niet te hoeven koken🙈
En opnieuw gingen we deze avond met de fiets weg, we gingen richting de bossen om daar rond het water te gaan kijken naar het noorderlicht. Het was niet super fel deze avond, maar het was toch te zien:)
Foto’s
2 Reacties
-
Peter:15 oktober 2025Miss you 🥰
-
Thaomy:21 oktober 2025Zooo tof! Love to see it 🤭

















