Dag 36

12 oktober 2025 - Kokkola, Finland

The start of the autumn break🍁 Ik begon de dag eigenlijk met wat huiswerk, zodat ik komende week wat minder zal moeten doen en vervolgens heb ik mijn kamertje even goed gepoetst. 

Tussendoor kreeg ik ineens een berichtje van het Ice hockey team Hermes dat ik twee vip kaartjes had gewonnen! Ik had afgelopen week meegedaan aan een wedstrijd, dus dat was even super leuk om te horen:)

Vervolgens moest mijn planning wat verschuiven en ben ik eerst nog eventjes gaan lopen en later heb ik nog heel snel mijn was moeten doen.

IMG_8977

Om 17u begon de wedstrijd, en helaas had ik niemand gevonden om mee te gaan, so I went on my own! 
Het was een beetje grappig dat ik alleen was want ik kreeg een grote kom met snoepjes en drankjes die eigenlijk voor twee bedoeld was🙈

IMG_8985IMG_8986IMG_8987

Tijdens de wedstrijd ben ik wel enkele leerlingen van mijn klas tegen gekomen en zij konden de snoepjes en drankjes wel appreciëren:p

IMG_8990IMG_9013

Na de wedstrijd ging ik naar huis en dan alweer naar het treinstation om Jappie op te halen😋 die kwam om 21u40 aan!

I was very happy to see him:)

IMG_9024

Tijdens onze wandeling naar huis zijn we ook even bij de winkel gestopt om een avond snackje te halen. 
Na alles uit te pakken en het bedje op te maken, hebben we nog wat gekeken op de laptop met onze snackjes en nu naar bed :)

2E6C6A7D-A750-421D-AA1F-68B24B5AB621IMG_9029

Foto’s

3 Reacties

  1. Jocelijn:
    12 oktober 2025
    Veel plezier samen deze week!
  2. Inge:
    13 oktober 2025
    Geluk in het spel én in de liefde..hoe fijn is dat! Amuseer jullie!
  3. Thaomy:
    13 oktober 2025
    Hoe tof die vip kaartjes omg!
    Geniet van jullie tijd samen 🫶🏼