Dag 36
12 oktober 2025 - Kokkola, Finland
The start of the autumn break🍁 Ik begon de dag eigenlijk met wat huiswerk, zodat ik komende week wat minder zal moeten doen en vervolgens heb ik mijn kamertje even goed gepoetst.
Tussendoor kreeg ik ineens een berichtje van het Ice hockey team Hermes dat ik twee vip kaartjes had gewonnen! Ik had afgelopen week meegedaan aan een wedstrijd, dus dat was even super leuk om te horen:)
Vervolgens moest mijn planning wat verschuiven en ben ik eerst nog eventjes gaan lopen en later heb ik nog heel snel mijn was moeten doen.
Om 17u begon de wedstrijd, en helaas had ik niemand gevonden om mee te gaan, so I went on my own!
Het was een beetje grappig dat ik alleen was want ik kreeg een grote kom met snoepjes en drankjes die eigenlijk voor twee bedoeld was🙈
Tijdens de wedstrijd ben ik wel enkele leerlingen van mijn klas tegen gekomen en zij konden de snoepjes en drankjes wel appreciëren:p
Na de wedstrijd ging ik naar huis en dan alweer naar het treinstation om Jappie op te halen😋 die kwam om 21u40 aan!
I was very happy to see him:)
Tijdens onze wandeling naar huis zijn we ook even bij de winkel gestopt om een avond snackje te halen.
Na alles uit te pakken en het bedje op te maken, hebben we nog wat gekeken op de laptop met onze snackjes en nu naar bed :)










Geniet van jullie tijd samen 🫶🏼