Dag 40

16 oktober 2025 - Kokkola, Finland

De ochtend begon deze keer wat trager en we besloten om een ontbijtje in de winkel te gaan halen. Hier kocht ik ook een typisch finse ontbijtkoek, Karjalanpiirakka. Maar eigenlijk proefde het niet heel erg speciaal. We deden nog wat andere boodschappen en gingen dan thuis ontbijten.

IMG_9466IMG_9468

Na toch weer wat te rusten op bed zijn we toch opnieuw weer vertrokken naar een andere winkel, ik wou namelijk graag Chai spices kopen om thee mee te kunnen maken en dat kon je maar in één winkel kopen.

IMG_9513IMG_9475

Daaan zijn we naar een pakketjes afhaalpunt gegaan waar ik een pakje mocht ophalen die papa had opgestuurd!! Heel veel leuke briefjes en mijn dringend nodige sportschoenen kon ik hierin terugvinden🙈 Dankjewel allemaal!

IMG_9492

En letterlijk opnieuw we zagen twee poesjes vandaag!! Jasper brengt een gekke vorm van geluk met zich mee :p

IMG_9488IMG_9483

Terug thuis hebben we pasta salade gemaakt, zodat we deze morgen mee zouden kunnen nemen op de trein naar Helsinki. En ineens was het al 18u, en toen hadden we een reservering bij een restaurant met all you can eat sushi!!!

IMG_9493

Opnieuw aten we ons buikje rond en gingen we voldaan naar huis😋 

Deze avond moest ik eerst de was nog doen en tegelijkertijd hebben we het raam in onze keuken heel erg leuk kunnen versieren naar het herfst seizoen🍁

IMG_9499

Tot slot keken we samen naar de slimste mens en vielen we zo ook in slaap!

2 Reacties

  1. Inge:
    18 oktober 2025
    Aan eten geen gebrek daar 🤭
  2. Thaomy:
    21 oktober 2025
    Zo leuk om te zien dat de stiften ook in Finland benut worden 😋