Dag 11

18 september 2025 - Kokkola, Finland

Vandaag leerden de kindjes de letter E schrijven en hebben we veel spelletjes gespeeld. Het thema van de week is 'Friends' en daarom waren hadden we een spelletjes voormiddag waarin de drie klassen van het eerste leerjaar allemaal samengezet werden. In de namiddag hebben we ook een Hongaars 'logistical thinking game' gespeeld en dat ging verassend goed. Het was heel tof om te zien hoe iedereen helemaal mee was in het spelen van het spel!

IMG_7189IMG_7196

Later in de vroege avond ben ik met Paula naar het appartementje van Caro en Lotte gewandeld, daar hebben we samen cinnamon rolls gemaakt. Dat was echt heeeerlijk! Het was ook de perfect dag voor te bakken met wat koffie erbij, want het was zo regenachtig buiten.

IMG_7209IMG_7210

De rest van de avond heb ik aan mijn bureau moeten spenderen, er moet ondertussen ook nog veel voor mijn school in België gebeuren🙃

Foto’s

2 Reacties

  1. Inge:
    18 september 2025
    Die cinnamonbuns wil ik samen met jou wel es maken! Ze zien er heerlijk uit.
  2. Thaomy:
    21 september 2025
    Wauw, de cinnamon rolls zijn echt super goed gelukt! Looks very yummy 😋