Dag 90

4 december 2025 - Kokkola, Finland

Terug een normale dag:) 

In de klas deden we voornamelijk wat wiskunde en in de namiddag gingen we met de hele klas gingerbread cookies maken!

Eigenlijk ging dat heel vlot en deed iedereen goed zijn best, dat gaf ook wel een fijn gevoel en bracht wat rust met zich mee.

IMG_3820

Tot slot zongen we nog enkele liedjes in de klas en dan mochten de leerlingen al naar huis. De koekjes bewaarden we voor ons kerstfeestje morgen!

IMG_3823

Na school ben ik op school gebleven om hier wat te studeren en dat lukte ook wel. Ik voelde dat ik hierna zo zo moe was en ben naar huis gewandeld, heb wat gegeten en ben in mijn bedje gekropen.

Een vroege slaapwel deze keer!

Foto’s

1 Reactie

  1. Inge:
    8 december 2025
    Gingerbread cookies..yummie!