Dag 77
21 november 2025 - Kokkola, Finland
Vrijdag! Liedjes zingen, knutselen, Engels leren en naar huis.
Volgende week hoef ik niet naar school te gaan want ik ga naar Lapland!❄️
Deze avond was ook een speciale avond, er was namelijk een evenement voor ons georganiseerd waar we onze fotografie gingen oefenen met het noorderlicht, een kampvuur en lekkere snacks!
Paula en ik hadden ons alvast heel warm aangekleed, het ging -10 graden zijn. Uiteindelijk was het toch nog steeds koud..
We werden opgepikt met de bus en gingen richting de zee, hier stond er een warm vuurtje op ons te wachten en eerst aten we ons avondeten (worstjes).
Later konden we bij het water verschillende mooie foto’s maken met het noorderlicht. Het was wel tof om allemaal dingen uit te proberen met de camera en we maakten enkele toffe groepsfoto’s :)
Dan aten we nog wat snacks, zoals chocolade en marshmallows😋
We zaten rondom het kampvuur en het was een gezellig, maar koude avond!
Slaapwel!









