Dag 75
19 november 2025 - Kokkola, Finland
’s Ochtends mocht ik het koor van het vierde leerjaar meevlogen, zij leren enkele liedjes zingen voor het vieren van de start van de advent kalender.
We deden dan nog wat wiskunde, hadden Assembly hall, nog een Engelse les en dan gingen we voor de laatste keer ijsschaatsen met de kindjes!
Ze vonden het mega leuk vandaag, er was één van de papa’s meegekomen en die speelde heel leuk met de kinderen.
Na school mocht ik een nieuw pakketje van papa ophalen en de Sint had daar ook wat lekkers bij gestoken..🙈
Super veel chocolade lolly’s voor mijn hele klas!!! En ook wat lekkers voor mij hihi
Ik ben er suuuuuper blij mee, dankjewel :))))
Dan ging ik even naar de winkel met Paula, we hadden nog enkele dingen nodig voor Lapland en dus hebben we even rondgekeken😋
Thuis had ik veel schooltaken die ik in orde wou brengen en dat is ook gelukt :)
’s Avonds ben ik nog kort even gaan lopen tot aan de winkel en terug thuis ben ik dan gaan slapen.








En die warme kledij zal je kunnen gebruiken in Lapland.