Dag 75

19 november 2025 - Kokkola, Finland

’s Ochtends mocht ik het koor van het vierde leerjaar meevlogen, zij leren enkele liedjes zingen voor het vieren van de start van de advent kalender.

We deden dan nog wat wiskunde, hadden Assembly hall, nog een Engelse les en dan gingen we voor de laatste keer ijsschaatsen met de kindjes!

IMG_2492IMG_2500

Ze vonden het mega leuk vandaag, er was één van de papa’s meegekomen en die speelde heel leuk met de kinderen. 

IMG_2611

Na school mocht ik een nieuw pakketje van papa ophalen en de Sint had daar ook wat lekkers bij gestoken..🙈

Super veel chocolade lolly’s voor mijn hele klas!!! En ook wat lekkers voor mij hihi

Ik ben er suuuuuper blij mee, dankjewel :))))

IMG_2515IMG_2543

Dan ging ik even naar de winkel met Paula, we hadden nog enkele dingen nodig voor Lapland en dus hebben we even rondgekeken😋

IMG_2522

Thuis had ik veel schooltaken die ik in orde wou brengen en dat is ook gelukt :)

’s Avonds ben ik nog kort even gaan lopen tot aan de winkel en terug thuis ben ik dan gaan slapen.

IMG_2545

Foto’s

1 Reactie

  1. Inge:
    23 november 2025
    Sint-chocolade, yummie!
    En die warme kledij zal je kunnen gebruiken in Lapland.