Dag 66
10 november 2025 - Kokkola, Finland
Een nieuwe week, maandag!
Eerst mochten de leerlingen uitgebreid vertellen over hun weekend, dan deden we een muziekactiviteit, wat wiskunde en de dag eindigde met A group: lezen en spelletjes! Dan had ik nog een muziekles, de laatste keer dat we de gitaar gebruikte en dat ging heel goed.
Het was echt vrieskoud vandaag, maar de zon scheen wel heel fijn:)
Thuis heb ik even met Paula gebabbeld en ze had een pakje van thuis ontvangen met wat snacks van haar thuis en die mocht ik mee proeven🙈
Ik was ook nog even naar de winkel geweest en daar had ik pre-made dough gekocht voor peperkoeken te maken! Super simpel en die heb ik thuis even gemaakt, but I didn’t make a picture☹️ Ze waren in mijn Moomin vormpjes!
Na wat schooltaken heb ik nog een wandeling gemaakt en een stopje gemaakt bij de winkel natuurlijk😋 ik heb niets gekocht maar kijk deze schattige sokjes!
En dan fijn naar bed!
Foto’s
1 Reactie
-
Thaomy:19 november 2025Het ziet er echt al super koud uit daar! 🥶







