Dag 66

10 november 2025 - Kokkola, Finland

Een nieuwe week, maandag!

IMG_2038

Eerst mochten de leerlingen uitgebreid vertellen over hun weekend, dan deden we een muziekactiviteit, wat wiskunde en de dag eindigde met A group: lezen en spelletjes! Dan had ik nog een muziekles, de laatste keer dat we de gitaar gebruikte en dat ging heel goed.

IMG_2044

Het was echt vrieskoud vandaag, maar de zon scheen wel heel fijn:)

IMG_2054IMG_2056

Thuis heb ik even met Paula gebabbeld en ze had een pakje van thuis ontvangen met wat snacks van haar thuis en die mocht ik mee proeven🙈

IMG_2060

Ik was ook nog even naar de winkel geweest en daar had ik pre-made dough gekocht voor peperkoeken te maken! Super simpel en die heb ik thuis even gemaakt, but I didn’t make a picture☹️ Ze waren in mijn Moomin vormpjes!

Na wat schooltaken heb ik nog een wandeling gemaakt en een stopje gemaakt bij de winkel natuurlijk😋 ik heb niets gekocht maar kijk deze schattige sokjes!

IMG_2069IMG_2068

En dan fijn naar bed!

Foto’s

1 Reactie

  1. Thaomy:
    19 november 2025
    Het ziet er echt al super koud uit daar! 🥶