Dag 62

6 november 2025 - Kokkola, Finland

I feel sick today! Niet een super start van de dag, maar ik wou toch graag naar school gaan omdat ik wist dat Ilona iets leuks had voorbereidt. Het was ook maar een hele korte dag van 8u55-11u45, want er waren in de hele namiddag oudercontacten gepland.

Het was wel een mooie ochtend:)

IMG_1964

We focusten ons vandaag volledig op wiskunde, het getal 5 en dit deden we aan de hand van 4 verschillende work stations.

Ik mocht in mijn station een klein parcourtje opleggen en de leerlingen mochten keer op keer een som maken door balletjes te gooien en zo sommen te maken tot vijf!

IMG_1970IMG_1971

Dan een wandelingetje terug naar huis met heel mooi weer en mijn nieuwe thermos die ik had besteld is ook aangekomen:)

IMG_1982IMG_1988

Ik heb dan eerst even gerust en wat huiswerk gemaakt, maar om 15u had ik nog een online meeting tot 17u! 
Tegen de verveling heb ik dan nog koekjes deeg gemaakt. 

IMG_1990

Normaal ging ik deze avond met de rest van de groep afspreken, want volgend weekend gaan we samen een weekendje weg en dus moesten we nog vanalles vastleggen. Ik voelde me nog steeds echt niet goed en ik ben gewoon thuis gebleven, maar we hebben wel samen kunnen bellen :)

Slaapwel!

Foto’s

1 Reactie

  1. Thaomy:
    19 november 2025
    Omg! Welke thermos is het geworden? Send me a picture! 😋