Dag 59

3 november 2025 - Kokkola, Finland

Een nieuwe week! We hadden terug een storyline verhaal, wat wiskunde, lezen en onze egels afwerken in de woodworking class! Een hectische maandag eerlijk gezegd.

IMG_1890IMG_1891

Ik probeer nu iedere dag te wandelen naar school in plaats van te fietsen zodat ik wat meer stappen haal🙃 en daar was het weer vandaag perfect voor!

IMG_1905IMG_1907

Ik wou deze avond graag naar een soort muziekavond willen gaan, maar daarvoor moest ik mijn geplande schooltaken even afmaken en nog wat sporten thuis.
 

Zodra dat gelukt was ben ik vertrokken naar de Snellman concert hall. Het was een kleinschalig concertje van studenten van de universiteit hier. Er was klassieke muziek, maar ook volksmuziek. Eigenlijk was het heel tof om naar te luisteren omdat je ook het plezier zag en hoorde bij de muziekanten:)

IMG_1910IMG_1911

Na het concert ben ik nog bij de winkel gestopt en at ik thuis nog wat fruitjes voor ik naar bed ging, slaapwel!

Foto’s

3 Reacties

  1. Peter:
    4 november 2025
    Muziek 🥰
  2. Inge:
    5 november 2025
    Tof die muziekavond.
    Mis je je cello niet?
  3. Thaomy:
    19 november 2025
    Je bent zo sportief bezig! Keep it up girly, you’re doing amazing 😋