Dag 56
31 oktober 2025 - Kokkola, Finland
Vandaag had ik mijn leuke Moomin sokjes aan!
De kindjes hadden hun eerste Engelse test van het jaar, duidelijk waren ze wat nerveus maar eigenlijk hadden ze het allemaal wel goed gedaan.
Dan deden we nog wat wiskunde adhv handige vormpjes en had ik nog een Engelse les met de Finse klas uit het eerste leerjaar. Uitzonderlijk hadden we vandaag ook nog een muziek les met een klas uit het derde leerjaar. We leerden opnieuw de gitaar spelen, maar omdat het vrijdag namiddag was ging dat iets moeilijker dan anders :p We speelden ook het liedje Clementine!
Na school deed ik opnieuw nog wat voorbereidingen met Ilona en dan ben ik naar de winkel gegaan! Ik had nood vandaag is naar buiten te gaan in plaats van steeds achter mijn laptop te moeten zitten voor school.
De kerstsfeer in de winkels heeft me helemaal te pakken! Alles ziet er zo leuk uit.
Ik had bijna mijn eerste knuffel gekocht, maar ik heb me kunnen inhouden en vandaag ben ik enkel met nieuwe roze kerstsokjes naar huis vertrokken :)
Ik heb ook deze leuke thermos bekers gezien, de mijne hier is namelijk kapot gegaan. Ik twijfel tussen deze drie, maaaaar eigenlijk zijn deze twee Moomin thermos bekers ook wel leuk. Welke denken jullie?
Later in de avond hadden we afgesproken in Lotte haar appartement met de groep en we gingen samen wat Glühwein drinken en cinnamon Buns maken! Heel gezellige avond met opnieuw wat Saboteur te spelen!
















Was de Glühwein lekker? 🫣
& jaaa die was heel lekker, het was zonder alcohol en dat maakte het echt veel zoeter gelukkig:)